vad håller jag på med?

Hej och välkommen hit!
Trevlig att ni hittatt hit, vid skrivande stund vet jag inte vad jag håller på med, eller jo, jag ville hitta en plats där jag kunde skriva av mig om allt i princip, det sägs att det kan vara bra för själen.
   Jag kommer skriva om precis allt (ta mig inte bokstavligen) alltså om det jag känner för att skriva, en vanlig person som sitter bakom ern skärm och skriver om sitt liv. Inte alls kussligt att inte veta vem som sitter bakom..haha ni får faktiskt göra er en egen bild.. är inte så pepp på tala om vem jag är ännu...är fortfarande lite osäker om allt detta..men kul att få hitta ett ställe att skriva på, kanske blir flera inlägg om dagen kanske inget alls, allt beror på humöret och orken att skriva. 

Om ni tagit er såhär långt så hoppas jag att ni kommer tillbaka, vad vet man, kanske blir intressant att läsa längre fram!

Ha de bäst!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beans.blogg.se

En ny äventyr, kan inte mycket säga, men en sak är då säkert, mycket kommer ni få veta om mig och mitt liv.

RSS 2.0