Trött

God eftermiddag! Hoppas ni haft en bra arbetsdag såhär långt och ni som ska börja jobba, så önskar jag er en trevlig kväll på jobbet! Jag har precis kommit hem från mitt långa promenad, gick superbra tills jag började må illa och yr, jag gick helt enkelt för länge. Har sån smärta, nästa som när man gå på glas, ryggen värker som bara den och den enda känslan är att spy.... ibland vill man inte känna sig så handikappad och kunna gå, göra saker som många andra kan göra eller som man kunde göra tidigare...jag känner mig så slut på att sitta hemma och bara gå hemma, vill kunna känna mig som jag igen, men man börjar väl någonstans och det får ta den tid det tar! Ibland räcker inte bara viljan..tålamod! 
Men nu ligger jag och vilar på en soffa hemma och försöker att bli så lugn som möjligt, man hoppas att allt går över snart! Jag är så sjukt nöjd över denna dag..att ha kunna tagit lite friskluft det år värd varenda steg!👌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beans.blogg.se

En ny äventyr, kan inte mycket säga, men en sak är då säkert, mycket kommer ni få veta om mig och mitt liv.

RSS 2.0