God morgon!

Alltså god och god vet jag faktiskt inte om jag kan kalla denna morgon, ska snart steka några ägg och få i mig lite mat efter en sömnlös natt.. igen... vakna kl 00:40 och sen dess inte kunnat sova, jag vet inte om jag blir kallad på jobb för nu kör vi på en superhäftigt tid där jag inte vet när jag jobbar eller hur jag jobbar eller nåt, så alltid lika kul.
sen så skrev min bror och frågade om jag kunde gå ut med hunden och eftersom jag inget vet kan jag inget lova... men man blir frustrerad, jag vill veta saker låååångt innan..vill planera vill ha koll, ordning lite som en kontrollfreak... men nu har inte jag kontrollen över något känns det som..allt är bara kaos och jag kan inte hantera kaos (förutom när det är stökigt) men huff något positiv är att fast jag sovit som skit så har jag mycket energi, vi får se hur länge det håller i sig.. ska söka några till jobb idag och se vart det leder..livet är ju som rolig ibland! Jag hoppas att ni får och önskar er en superbra dag!!🤗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beans.blogg.se

En ny äventyr, kan inte mycket säga, men en sak är då säkert, mycket kommer ni få veta om mig och mitt liv.

RSS 2.0