Bebisgrejer

Jag har nu suttit i ett X antal timmar och kollat på bebis grejer, min kompis är gravid och jag vill ge henne något extra, så funderar på sy lite smått och gott som jag kan då, sen så har jag beställt vissa små grejjer som hon ska få i en liten korg eller vad jag nu hittar på❤️ jag älskar sånt, är så exalterad över hennes graviditet och förstå mig rätt den bebisen kommer att kidnappas en del! Haha Hon är ju min bästavän så är gode glad för hennes skull!🤗 
Ska snart ut med hunden men måste först duscha och fixa lite hemma, har ärligt inget ork, borde ha sovit eller nå, men fastnade med videos om bebisar och sånt gulligt! Man får skylla sig själv, ska även göra övningarna från sjukgymnasten, men har inte sån lust då vissa gör ont..men man får vara försiktig!   Blev inget jobb idag men hoppas på nå jobb snart, då jag är ganska less på sitta hemma, vill känna att jag klarar av något! Jag har ju som varit hemma 6månader om inte mer nu och saknar mitt vanliga jobb...men kan tyvärr inte jobba där på ett tag tills allt är fixad...man blir ganska tokig av ensamheten men livet fortsätter om man ska vara glad att man lever och att man har mat på bordet💕 men som sagt man är ju inte mer än bara människa om man kan bli ledsen då och då, men kom ihåg att allt samverkar till det bästa!💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beans.blogg.se

En ny äventyr, kan inte mycket säga, men en sak är då säkert, mycket kommer ni få veta om mig och mitt liv.

RSS 2.0